yosemite dag 2

06-08-2013 04:41

we hebben vannacht overheerlijk geslapen in een lekker zacht bed. daar waren we wel weer een keer aan toe na een aantal plankbedden. rond 08.00 uur zijn we gaan ontbijten in het restaurant van het motel. ze bieden voor ongeveer 12 dollar een all you can eat ontbijt aan. nou dat hebben ze geweten. ons bordje was nog niet leeg of we haalde het volgende volle bord alweer. bijna het hele bord ging in een plastic tas. dan hadden we direct onze lunch haha. de squirrels hebben ook met ons meegegeten. ei vinden ze erg lekker. we hadden nog wat op de tafel laten liggen toen we weg gingen. het duurde maar een paar minuten totdat de squirrels het complete gebakken ei tussen de pootjes hadden en op smikkelden. daarna zijn we naar het park gereden. we hebben vandaag weer lekker getourd door Yosemite en hebben weer watervallen gezien met water in glacier point! helaas zagen we een aantal bergen verderop ook een bosbrand. bij een visitor center zagen we dat de brand al bekend was, dus waren ze er hopelijk op tijd bij. vanavond hebben we heerlijk een pizza gegeten. deze waren echt heel lekker! omdat we nog geen beren hebben gespot, stappen we zo onze auto in voor een rondje tijdens de schemer. maak jullie geen zorgen, we blijven op de verharde paden in de buurt van campings in de auto. daar is namelijk veel eten te halen voor de beren. morgenochtend gaan we nogmaals genieten van het all you can eat ontbijt en dan rijden we door naar san francisco.  voor woensdag hadden we al een hotel gereserveerd: holiday inn express san francisco. we willen proberen om daar morgenavond ook te kunnen slapen. voorderest gaan we morgen nog even genieten van san francisco, waaronder de stranden en voor woensdagochtend staat de gevangenis alcatraz op het programma. tot de volgende blog!

Tijdens onze avondroute in het donker, hebben we een coyote gespot! Hij stak 2 keer over en kwam zelfs naast de auto staan! Verder nog herten helaas geen beer meer.